خدمات حسابداری آنلاین | خدمات حسابداری از راه دور | خدمات حسابداری اینترنت

آشنایی با شیوه‌های آنلاین خدمات حسابداری

این روزها تکنولوژی پا به پای انسان ها پیشرفت کرده اند و ورود و حضورشان در زندگی نقش حیاتی دارد. خدمات حسابداری آنلاین سبب می شود حساب ها منظم تر شده و ارتباطی که بین واحدها وجود دارد منسجم تر باشد. مجموع امور خدمات مالی برای شرکت یکپارچه تر شود و شرایط سیستماتیک صورت بگیرد.

 

انواع خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین به صورت آنلاین و پاره وقت صورت می گیرد. در پروسه خدمات حسابداری اینترنتی تمام وقت، در واقع یک فرد حسابدار به صورت تمام وقت برای محیط شرکت شما شبیه سازی می شود. پروسه کاری به صورت مجازی صورت می گیرد و عملیات حسابداری اغلب اینترنتی است. در این شرایط کارفرما به صورت روزانه تصاویر اسناد و مدارک و همینطور رویدادهای مالی را از نظر اپ مخصوص و یا سایر راه های ارتباطی به فرد حسابدار ارسال می کند و وی پس از جمع آوری و بررسی و تجزیه و تحلیل داده های مالی اقدام به ارزیابی اصول حسابداری می کند.

خدمات حسابداری آنلاین به صورت پاره وقت نیز وجود دارد. در صورتی که عملیات اقتصادی شرکت محدودتر باشد نیاز به انجام محاسبات حسابداری به میزان چند ساعت محدود در روز یا هفته خواهد بود. در این زمینه رویدادهای مالی در داخل نرم افزار حسابداری در مجموعه اقتصادی مربوطه ثبت و نگهداری می شود. حال نیاز است که کارفرما به صورت لحظه ای از شرایط باخبر باشد در چنین شرایطی خدمات حسابداری پاره وقت یک اقدام بسیار ارزشمند محسوب می شود. دقت کنید که نصب و اجرای نرم افزار حسابداری در دو حالت بررسی می شود:

حالت اول به صورتی است که نصب در موسسه حسابداری بوده و حالت دوم با استفاده از نرم افزار حسابداری مستقر در محل کارفرما است. به این ترتیب اطلاعات همیشه در دسترس هستند و موقعیت خوبی دارند.

حتما بخوانید: بهترین نرم افزار حسابداری ابری

 

خدمات حسابداری آنلاین | خدمات حسابداری از راه دور | خدمات حسابداری اینترنت

اعتماد به خدمات حسابداری آنلاین

برخی از افراد در اعتماد به محیط اینترنتی و مجازی دچار تردید هستند که البته حق هم دارند. اطلاعات مالی شرکت ها بخش بسیار مهمی محسوب می شود و در لیست موارد محرمانه قرار می گیرد. به طور کلی خدمات حسابداری می بایست توسط شرکت معتبری صورت بگیرد و تمامی مدارک و اسناد مالی شرکت به طور دقیق و در فضای ثبت محرمانه ذخیره شود. در این راستا تکنیک های نیاز است که توسط فرد حسابدار با تجربه ارزیابی می شود.

در این نوع از خدمات حسابداری دقت بالایی وجود دارد چون عملیات ثبت و کنترل به صورت سیستمی بوده و خطای انسانی در آن به حداقل می رسد به طوری که فرم های مربوطه بازبینی اتوماتیک می شوند.

خدمات حسابداری اینترنتی

در خدمات حسابداری اینترنتی از تجربه های گروهی افراد نیز استفاده می شود و تنها ترفندهای یک شخص اجرا نمی شود به این ترتیب جزیی ترین ریسک نیز محاسبه شده و زمان و هزینه اضافی در نظر گرفته نمی شود.

در خدمات حسابداری اینترنتی خطرات ناشی از بهم ریختگی مدارک از بی می رود و مجموعه به صورت لحظه ای از شرایط مطلع است. مدارک به صورت کاملاً محرمانه ارسال و دریافت می شود و کد اقتصادی شرکت نیز محفوظ باقی می کند. گزارشات مالی به این صورت توسط مدیرعامل راحت تر درک می شود. در هر صورت وضعیت حسابداری آنلاین بسیار مهم است و نیاز است که  دقت بالایی در آن صورت بگیرد.

خدمات حسابداری اینترنتی دارای پشتیبانی آنلاین است به طوری که هر نوع سوال و ابهامی برطرف می شود و توانایی و دقت کافی برای پاسخ به سوالات و رفع ابهامات وجود دارد. اینطور که مشخص است بازنگری در پروسه حسابرسی در قوانین و خدمات حسابداری اینترنتی به سادگی صورت می گیرد و ضعفی در این راستا وجود ندارد و مغایرت گیری ها نیز به صورت آنلاین و با رعایت جدیدترین قوانین صورت می گیرند.

حتما بخوانید: مالیات کسب و کارهای اینترنتی به چه صورت است؟

 

مزایای خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین یک قاب بسیار ساده است که اجازه می دهد متقاضی بدون نیاز به حضور فیزیکی از تجزیه و تحلیل حسابداری استفاده نماید. در این روش دسترسی به اطلاعات مالی کسب و کار در هر زمان و مکان صورت می گیرد. فرض کنید شما رئیس یک شرکت هستید و قطعاً مشغله کاری زیادی دارید در این زمینه می توانید به واسطه خدمات حسابداری اینترنتی اطلاعات دقیق از سفرهای کاری خود و اطلاعات مالی مربوط به آن داشته باشید.

برقراری ارتباط با حسابدار مجموعه بسیار آسانتر می شود. وقتی شرکتی در حال فعالیت است نیاز به حسابدار دارد و مدیر شرکت می بایست به صورت روتین با حسابدار ارتباط بگیرد و اطلاعات مالی رد و بدل شود. این موضوع گاه بسیار زمانبر بوده و مشکلات زیادی ایجاد می کند. در سیستم خدمات حسابداری آنلاین امور مالی شرکت به صورت منظم انجام می شود و همه آمارها همیشه به روز هستند. در پایان سال زمان محاسبات مالیات بسیار مهم است و باید ارتباط با حسابدار صورت بگیرد.

بی دقتی در این زمینه ضررهای مالی زیادی ایجاد می شود و خدمات حسابداری آنلاین می تواند این مشکلات را برطرف سازد.

با استفاده از سیستم خدمات حسابداری آنلاین میتوانید یک لیست در حال به روز رسانی برای شرکت خود داشته باشید و همه چیز در این زمینه مشخص می شود.

 

زیر و بم امور مالی شرکت در خدمات حسابداری از راه دور

خدمات حسابداری آنلاین شما را از شر کاغذ بازی و کمبود فضا در نگهداری پرونده های مالی رها می سازد. بایگانی کردن پرونده های مالی همواره نیاز به بررسی جزئیات اطلاعات دارد و ثابت این بخش بسیار زمانبر و مشکل ساز است. از سوی دیگر گاه اطلاعاتی ناخواسته از پرونده خارج می شود که دردسر ساز است. در خدمات حسابداری از راه دور ریزترین جزییات در سیستم به ثبت رسیده است و اطلاعات تنها با یک جستجوی کوچک صورت می گیرد.

 

سیستم انلاین حسابداری سبب می شود که یک اکوسیستم ویژه برای کسب و کار شما شکل گیرد. در واقع در این روش سیستم مدیریت مجموعه شما به صورت یکپارچه در نظر گرفته می شود. در امور حسابداری هر شرکتی نیاز است که مدیریت پروژه، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و مدیریت منابع انسانی صورت بگیرد. در این راستا خدمات حسابداری آنلاین سبب می شود که به یک سیستم مدیریت متمرکز وارد شوید و همه اجزای یک مجموعه را بررسی کنید.

3 پاسخ
  1. احسان
    احسان گفته:

    سلام. برای فروش آنلاین طلا هم راهکار دارین؟ آیا میشه قیمت طلا رو بصورت ارز تعریف کرد، و وزن کالا رو مولفه ای که به قیمت ارز تعریف شده مرتبط میشه؟ سپاس

    پاسخ
  2. سعيديان
    سعيديان گفته:

    با سلام ،بنده فوق ليسانس حسابداري مديريت دارم ،با سابقه كار در زمينه حسابداري ، مايلم به صورت اينترنتي خدمات حسابداري ارايه دهم مخصوصا به دليل شرايط كرونايي ،در صورت تمايل حاضر به انجام فعاليتهاي حسابداري شركت هستم با تشكر

    پاسخ

تعقیب

  1. […] بودجه ای، تولیدی،مالیاتی، بازرگانی و … وجود داد. خدمات حسابداری آنلاین نیز فراهم است که اطلاعات به روز و سریع تری در خصوص […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *