شرکت مشاوره مالیاتی | مشاوره مالیاتی تلفنی | مشاوره آنلاین مالیات

چطور به کمک شرکت مشاوره مالیاتی، در دام مالیات‌های سنگین نیفتیم؟

در علم اقتصاد، مالیات به هر نهاد یا شخصی که بارِ مالیاتی پرداخت می‌کند، از کسب‌ و کارهای مشمول پرداخت مالیات گرفته تا مصرف‌کنندگان نهایی محصولات یک کسب‌وکار، تعلق می‌گیرد. حال اگر نهاد یا شخصِ مشمول به پرداخت مالیات به‌ عمد از پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود شانه خالی کند، از سوی مراجع قانونی، طبق قوانین و مقرارات موجود در جامعه مجازات خواهد شد. بنابراین نیاز استفاده از شرکت مشاوره مالیاتی دیده می‌شود.

محاسبه و پرداخت مالیات برای شرکت ها، مخصوصا شرکت هایی که تازه تاسیس شده و نوپا هستند، سخت و وقت گیر است. به همین علت اغلب فراموش می‌کنند و مبالغ روی هم انباشته می‌شوند تا جایی که برای پرداخت آن به دردسر می‌افتند. البته این جریان برای شرکت‌های بزرگ هم اتفاق می‌افتد. نه فقط فراموشی، که  کارفرمایان به دلیل نداشتن آگاهی های کافی از امور مالیاتی در دام مالیات‌های سنگین می‌افتند. یکی از راه های حل این مسئله استخدام یک حسابداری است که در انجام امور مالیاتی تخصص داشته باشد تا بتواند آن شرکت یا نهاد را کمک و به اهداف خود برساند. اما یکی دیگر از راه حل های این مسئله که هم مطمئن‌تر و هم حرفه‌ای تر است، صحبت، مشورت و کمک گرفتن از شرکت مشاوره مالیاتی است. شرکت مشاوره مالیاتی با استخدام افراد متخصص و ماهر می تواند به شرکت ها و نهادها کمک کند که به حساب های مالیاتی خود رسیدگی کنند. (چنانچه تمایل به دریافت مشاور مالیاتی تلفنی دارید، مشاوران ما در تدبیر حساب آماده راهنمایی شما هستند)

شرکت مشاوره مالیاتی

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مشاوره مالیاتی چیست؟

جواب این سوال را اول با گفتن تعدادی از فعالیت های شرکت مشاوره مالیاتی شروع می‌کنیم.

یک شرکت مشاوره مالیاتی فعالیت هایی از جمله: مشاوره در خصوص مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه راهکار مناسب ، مشاوره در رابطه با معافیتهای مالیاتی قانونی، مشاوره برای مالیات بر درآمد اجاره، مشاوره برای مالیات بر حقوق، مشاوره برای مالیات بر ارزش افزوده، مشاوره برای صورت معاملات خرید و فروش، مشاوره در خصوص نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی، حل مشکلات مالی شرکت و خیلی مواردی دیگر که شرکت ها و نهاد‌ها درگیر آن هستند و باید بدان توجه و برای پرداخت آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

حتما بخوانید: تفسیر ماده ۱۴۷ قانون مالیات های مستقیم

مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی یک کارشناس مالی یا یک فرد حرفه ای مالی است که دارای آموزش های پیشرفته‌ی مالیاتی است که ممکن است به عنوان حسابدار، وکیل یا مشاوران مالی آموزش ببینند که از حسابداری مالیاتی و قانون مالیات، آگاهی کامل دارد. فعالیت یک مشاور مالیاتی معمولا برای حداقل رساندن مالیات قابل پرداخت شرکت‌ها است و این کار را مطابق قوانین مالیاتی و هم راستا با قوانین جامعه انجام می‌دهد. البته ممکن است  به صورت تیمی فعالیت داشته باشند. داشتن یک مشاور مالیاتی، نه فقط خوب بلکه عالی است ، زیرا یک مشاور مناسب می تواند برای یک شرکت به معنای واقعی کلمه میلیون ها تومان را پس انداز کند. اگر می‌خواهید میلیون ها تومان در زندگی خود پس انداز کنید، پس باید از یک شرکت مشاوره مالیاتی کمک بگیرید. بسته به وضعیت مالیات دهنده، مشاوره و خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می دهد متفاوت خواهد بود. برنامه ریزی مالیاتی که یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات  نیاز دارد با برنامه ریزی که یک تاجر کالا نیاز دارد کاملا متفاوت است.

مشاوران مالیاتی باید به روز باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن مشتری خود را راهنمایی کنند. این کار توسط شرکت اصلی کنترل میشود و همین امر خیال مشتریان را آسوده می‌کند.

 

خدمات مالیاتی آنلاین

زمانی که شرکتی ثبت می‌شود تازه با واژه‌ی مالیات برخورد می‌کند. در گذشته اولین اقدامی که انجام میشد استخدام یک فرد برای انجام محاسبات بود. اما امروزه، در دنیای تکنولوژی دیگر نیازی به استخدام نیست. کارفرما می‌تواند از خدمات مالیاتی آنلاین استفاده کند. این خدمات از تشکیل پرونده در سازمان امور مالیاتی و دریافت کد اقتصادی و مشخص کردن حوزه مالیاتی شرکت گرفته تا بررسی پرونده های مالیاتی، ثبت اعتراض و تنظیم لایحه دفاعی برای طرح و ارائه به هیئت ها و کمیسیون های مالیاتی کشور و دفاع از پرونده.

کارفرما نیاز به داشتن و یا دانستن گزارشات معامعلات فصلی، اظهارنامه های ارزش افزوده، اظهار نامه مالیاتی، اظهار نامه عملرد و ….. دارد. تمامه این موارد را می‌توان از شرکت های معتبری که خدمات مالیاتی آنلاین دارند درخواست کند. از جمله گزارشاتی که کارفرما به صورت ماهانه نیاز به بررسی دارد، لیست حقوق و دستمزد پرسنل و لیست های پرداخت های موضوع تبصره ماده 86 است. این شرکت ها می‌توانند این گزارشات را به صورت ماهانه برای کارفرما ارسال کند. این موضوع باعث میشود یکی از مهمترین دغدغه های کارفرمایان حل شود.

مشاوره مالیاتی تلفنی

زمانی میرسد که کارفرما به یک موردی برمیخورد که صرفا در حد یک سوال است. و یا اصلا موردی پیش امده که خود فرد امکان حل و پیگیری مشکل را دارد اما برای اطمینان نیاز به یک مشاوره دارد. شرکت های مشاوره مالیاتی ، خدمت مشاوره مالیاتی تلفنی را برای تسریع در امور کارفرمایان، فعال کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین بازده ، امکان حل مشکلات را داشته باشید. یک زمانی ممکن است شما در دادگاهی به یک موضوع و سوالی برمی‌خورید که نیاز به یک مشاوره متخصص و حرفا ای دارید. اما با این روش مستقیما میتوانید به یک مشاور حرفه ای و کاربلد متصل شوید و مشکلتان را رفع کنید.

 

مشاوره آنلاین مالیات

مشاوره آنلاین یک خدمت ویژه برای رسیدگی به امور مالیاتی است. شما به صورت آنلاین می‌توانید از یک مشاوره مالیاتی حرفه ای برخوردار شوید در صورتی که هزینه‌ی کمی پرداخت می‌کنید. کارشناسان و متخصصان در این زمینه، آماده‌ی پاسخ گویی به شما در زمانی که شما نیاز دارید، هستند. خوبی این جریان این است که شما نگران غلط بودن پاسخ نیستید و مطمئنید که پاسخ دریافت شده کاملا صحیح است.

با توجه به تمام نکات گفته شده، امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز تکنولوژی با سرعت نور در حال حرکت است. پس ما هم باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم تا جا نمانیم. مشاوره مالیاتی تخصصی از ملزومات فعالیت های اقتصادی برای کارفرمایان و شرکت ها و تعاونی هاست. استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی امری ضروریست. عدم شناخت دقیق و صحیح مسائل مالیاتی میتواند کارفرمایان را به درد سر بیندازد. از طرفی درگیر مسائل مالیاتی شدن به تنهایی میتواند سرعت ما را کاهش می‌دهد پس چه بهتر که حل مشکلات و مسائل مالیاتی را به افراد متخصص و کاردان بسپاریم.

(چنانچه قصد آشنایی با قوانین مالیات شرکتهای تازه تاسیس را دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی نماید)

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *